top of page

Bir Fulfillment şirketi ne yapar?

En özet hali ile ürünlerinizi sizden veya üreticinizden alır, en uygun koşullarda saklar ve müşterilerinize mümkün olan en kısa sürede sevk edilmesini sağlar.

 

Ürünün depolanması ile kargoya teslim edilmesi arasındaki süreçlerin tamamı fulfillment operasyonu olarak adlandırılmaktadır. Bu süreçler ürünlerin sayımı, kontrolü, paketlenmesi, etiketlenmesi ve iade kabulü gibi ana başlıklarla sınırlı kalmaz, isteğe ve ihtiyaca göre artan çok sayıda işlemi kapsamaktadır. 

 

Yeniden paketleme veya özel etiketleme gibi hizmetlere ihtiyacınız var mı?

Cam veya el yapımı benzersiz ürünler mi gönderiyorsunuz?

Ambalajınızın şirket değerlerinizi yansıtması gereken çevre dostu bir işletme misiniz?

Gelen iadelerinizin yeniden satışa açılması ve bu sırada ne ölçüde sizin kontrolünüz gerekli?

Özel elleçleme ya da bundle / set haline getirme hizmetleri ihtiyacınız var mı?

Farklı kurye seçenekleri ile çalışmak istiyor musunuz?  

Ürünlerinizi birden çok pazarda mı satmak istiyorsunuz?  Vs…

 

Dolayısıyla bir fulfillment şirketi işişinizi ve ürünlerinizi anlamalı, size özel teklifler üreterek iş planınıza katkıda bulunmalıdır. Sadece size hizmet veren bir lojistik şirketi gibi değil ortağınız gibi davranmalı, her iki taraf için de işin sürekliliğinin, büyüyen karlı satışlar ile sağlandığının farkında olmalıdır. Tüm ihtiyaçlarınız için size sunduğu seçenekler geniş, hizmetleri kaliteli ve düşük maliyetli olmalıdır.

 

Fulfillment müşteri memnuniyeti, iade oranları ve maliyetlere doğrudan etki etmesi nedeniyle çok hassas bir konudur.  Küçük hataların ciddi sonuçları olabilir. 

Hızlı ve doğru gönderiler ise mutlu müşterilerle sonuçlanır.

Müşteriniz ürünü alır, size harika bir puan ve yorum bırakır.

 

Güvenilir ve size değer katan ve maliyetlerinizi düşürmenize yardımcı olacak bir fulfillment şirketi ile çalıştığınızda bu herkes için bir kazan-kazan durumudur.

bottom of page