
Almanya E-ticaret Pazarı
Almanlar için şeffaflık ve güven çok önemlidir. Alman tüketiciler Batı Avrupa'nın bilinçli tüketicileridir.
Ürünü sepete atmadan önce incelemek isteyecekleri bilgiler teslimat seçeneklerinden tutun da , satıcıların kendileri hakkındaki bilgilerin nasıl saklanacağına veya kullanılacağına kadar uzanır.
Ürün incelemeleri, alışveriş yapanların diğer müşterilerin görüşlerine güvendiği Almanya'da oldukça popülerdir. İnternetten alışveriş yapanların 50% lik kısmı, internetteki diğer müşterilerin ürün incelemelerine baktıklarını ve bunları çok faydalı bulduklarını söylemektedir.
Almanya’da hızlı ve kaliteli kargo hizmeti sıradandır. Tüketicilerin %66'sı, doğrudan evlerine teslim edilen bir siparişin internetten alışveriş yapmalarının en önemli nedeni olarak göstermektedir
.
Demografik olarak baktığımızda, Almanya'nın çevrimiçi müşterilerinin yarısından fazlası en kalabalık üç eyalet olan Kuzey Ren-Vestfalya, Bavyera ve Baden-Württemberg'de yaşıyor olduğunu görmekteyiz.
Almanya Internet Alışverişlerinde Ödeme Yönetmleri; (2020)
1. Paypal or similar (48%)
2. Invoice (21%)
3. Debit or credit card (19%)
4. Direct debit payment through a bank (6%)
5. Mobile App (2%)
6. Cash on delivery (2%)
Almanya Online Pazaryerleri ; (2022)
1. Amazon.de (488 milyon aylık ziyaret )
2. eBay & eBay Kleinanzeige (193 milyon aylık ziyaret)
3. Otto Market ( 53.5 milyon aylık ziyaret)
4. Zalando (30 milyon aylık ziyaret)
5. Etsy (13 milyon aylık ziyaret)